Čtete: Philips 55PUS6162

Philips 55PUS6162

V cenové hladině do 15 000 tisíc korun je velice silná konkurence. Máme zde zástupce od renomovaných společností LG, Samsung, Sony atd. Dokáže těmto řádově o tisíce korun dražším modelům konkurovat televize za necelých 11 tisíc korun? Pojďme se na to podívat společně. Pro dnešní recenzi jsme si vybrali televizi značky Philips 55PUS6162/12.

Philips 55PUS6162

Na první pohled má televizor Philips 55PUS6162/12 všechny předpoklady snadno konkurovat. A to i na ten druhý. Televizor Philips 55PUS6162/12 běží v maximálním rozlišení 4K, krásně si poradí i s videi s nižší kvalitou obrazu. Ty přehraje v maximálních možných detailech a bez deformace. Funkce HDR plus funguje také skvěle. To ocení především hráči konzolových her kde dochází ke značnému vylepšení zážitku. Barvy má televize živé a věrné, stejně tak běží velice plynule i při akčních scénách. Pozorovací úhly jsou díky technologii IPS více než dobré a naprosto srovnatelné s konkurencí. Co nás velice překvapilo, byla kvalita zvuku. Zde společnost Philips svou konkurenci dokonce předhání rozdílem třídy. Tleskáme.

Obraz lemuje úzký rámeček. Ten je vyroben z lesklého plastu, nicméně nevrhá téměř žádné odrazy a nijak nenarušuje bezstarostné sledování televize. Stojan je tvořen jednou nohou uprostřed a základnou, která působí elegantně. Televizi můžete samozřejmě zavěsit také na zeď.

Philips 55PUS6162

Kvalitní obraz, dobrý zvuk a povedený design, kde je tedy ten háček, že je model 55PUS6162/12 oproti konkurenčním značkám televizorů levnější téměř o 3-4 tisíce korun? Tím háčkem je operační systém. Ten je v tomto případě na bázi androidu. To samo o sobě znamená spíše plus, jelikož se dostanete k mnoha aplikacím v Obchod play, které znáte také z telefonu. Nicméně společnost Phillips u svého modelu pravděpodobně operační systém dostatečně nedoladila. Televize má při práci se SMART funkcemi delší odezvu a ovládání je možná trošku těžkopádné.

Sečteno, podtrženo. Pokud Vám jde čistě o kvalitu obrazu a zvuku a máte v plánu televizor používat jako projektor k Vašemu domácímu kinu popřípadě herní konzoli, určitě je tento model pro Vás jako dělaný. V takovýchto případech Vás SMART funkce samotné televize nemusí vůbec zajímat, respektive Vás nemusí vůbec zajímat operační systém. Tím pádem ušetříte nemalé peníze a dostanete za necelých 11 tisíc srovnatelný a mnohdy i mnohem lepší zážitek, než u televizí za 15 tisíc. Pokud ovšem plánujete televizi využívat převážně na aplikace doporučíme Vám si spíše připlatit.

Kde nejlevněji koupit Philips 55PUS6162?

Parametry

Obraz, zvuk