Recenze produktu

Philips 65PUS6504

Televize Philips 65PUS6504 je povedeným zástupcem nižší střední třídy. Nabídne především 4K obraz s úhlopříčkou 65 palců s HDR10+ podsvícený pomocí Direct LED, bohatou konektivitu včetně WiFi, miracastu a DLNA, podporu DVB T/T2 a decentní design. Pojďme se na ni podívat blíže.

Obraz a jeho kvalita

Hlavní doménou televizoru je zajisté obraz. Televize Philips 65PUS6504 dostala do vínku relativně kvalitní LCD panel s nativní obnovovací frekvencí 50Hz. I přes tuto frekvenci nabídne plynulý obraz, který oceníte například při rychlých scénách jako je sport. Index kvality obrazu (PPI) činí 1000 bodů, což sice není nejlepší hodnotou na trhu, ale v dané cenové relaci rozhodně nemůže urazit. Tento 4K panel je navíc podsvícen systémem Direct LED s Micro Dimmingem, díky kterému má televize přesnější kontrolu nad podsvícením a možnost obraz ztmavit v černých scénách a dosáhnout tak mnohem lepšího kontrastu. Televizi se chlubí také podporou HDR10+.

Zvuk

Televize disponuje dvěma základními širokopásmovými stereo reproduktory v rozložení L+P (2.0) o standardním výkonu 20W (RMS). Subwoofer zde nenajdete. Zvuk neoslní, ale ani neurazí, zkrátka klasika. Zvuk lze dále upravit pomocí pětipásmového ekvalizéru. Najdete zde i podporu Dolby Atmos. Zvuk lze dále vylepšit pomocí funkcí Clear Sound, Smart Sound, Incredible Surround. Některé potěší funkce automatické úpravy hlasitosti, která normalizuje hlasité reklamy, které jsou vždy víc nahlas, jak samotný film. Náročnější uživatelé si určitě rádi přikoupí soundbar, který lze krásně pod televizi umístit díky minimalistickému designu stojanu – noh nebo připojí televizi pomocí optického výstupu ke stávající aparatuře.

Hardware & software

Stran výkonu je na tom Philips 65PUS6504 nadprůměrně. Čtyřjádrový procesor nabídne dostatek výkonu pro cokoliv. Televize disponuje všemi potřebnými dekodéry – DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2 a je tedy připravena na nové pozemní digitální vysílání v ČR DVB-T2. Nechybí ani Wi-Fi, LAN, slot pro karty Ci+, 3x HDMI s HDCP 2.2 (ARC), 2x USB (možnost nahrávání na USB) a kompozitní vstup. K dispozici je taky optický výstup pro audio SPDIF. Operační systém televize běží na Linuxu. Televize má předinstalované aplikace online videopůjčovny, otevřený internetový prohlížeč, služba Social TV, TV on Demand a YouTube. Tento model bohužel postrádá premiové podsvícení zdi Ambilight.

Ovladač

Formáty přehrávání videa

• Kontejnery: AVI, MKV